Co mám dělat, když…

Zaparkujte kdekoliv jinde v areálu FN Olomouc.

Upozorněte dispečink (komunikátorem na parkovacím automatu) a zaparkujte kdekoliv jinde. Kapacita parkovišť počítá s jistou rezervou, k této situaci by tedy nemělo dojít. Pokud se tak přesto stane, jedná se o technickou závadu a prosíme o její nahlášení na dispečink.

Použijte vjezdovou/ID kartu. Při přetrvávajících potížích doporučujeme zkontrolovat nahlášené SPZ (ZDE) nebo kontaktujte pokladna@fnol.cz.

Informace o parkovacích zónách byla rozeslána do pracovních emailových schránek. V případě nejasností kontaktujte pokladna@fnol.cz.

Poplatek za vjezd a parkování v areálu je realizován formou měsíčních srážek ze mzdy. Souhlas se srážkami ze mzdy je nutné podepsat při převzetí vjezdové karty na pokladně nemocnice. Výše měsíčních srážek byla součástí informačního emailu.

Podejte žádost na pokladna@fnol.cz prostřednitvím formuláře, který si můžete stáhnout ZDE

V případě, že chcete mít funkcionalitu vjezdu do areálu na samostatné vjezdové kartě, je nutné navštívit pokladnu nemocnice, kde vám bude vjezdová karta proti kauci 200 Kč vydána. Z kapacitních důvodů doporučujeme požadavek zaslat nejdříve emailem na pokladna@fnol.cz a vyčkat na kontakt ze strany personálu. Pracovnice pokladny vás budou informovat, kdy bude možné si kartu vyzvednout. Při převzetí bude nutné podepsat dohodu o srážkách ze mzdy. 

O přechod mezi zónami P1, P2 a P5 je možné požádat v průběhu zkušebního provozu emailem přes pokladna@fnol.cz. Do té doby prosím parkujte v zóně, která Vám byla přiřazena. Během zkušební doby budeme monitorovat obsazenost parkovacích ploch pro případné budoucí úpravy v zónování. Požadavky na přesun ze zóny P0 (volné parkování) do zón P1, P2, P5 a naopak budou posuzovány individuálně.